torstai 8. joulukuuta 2011

Mulla on erittäin tylsä aamu, joten ajattelin että voisin tehdä jotain hyödyllistä, päivittää tätä mun blogia. En tiedä saanko mä tämän tältä istumalta valmiiksi, vai joudunko jatkamaan myöhemmin tällä viikolla, mutta yritetään.

Tässä alkaa tulla pieni stressi, kun en ole ehtinyt  jouluostoksille ja eilen varasin itselleni ja Ellulle huoneen Tampereen Omena hotellista, 16. päivä olevan HC Superstar: in  keikan takia. Busseja lähti takaisin Helsinkiin sen verran nihkeesti, että ollaan yötä Tampereella. Noh, sinne humahti liki 70e. Tililla pitäis olla 100e tai vähän alle ja pitäs ostaa jotain lahjaa kummitytöille ja kavereille, lisäksi pitäs päästä vielä tampereelle. Luojan kiitos voin katella töistäkin jotain lahjaksi kelpaavaa.



Oon helkkarin ilonen, että tännekin satoi vihdoin ensilumi. Kuukauden verran kerkisin odotella, kunnes se sitten tuli, aika vähän kyllä, mutta sen verran että maa oli valkonen....Lisää kiitos!


IMG_4469_picnik


Onkohan tuosta mun edellisestä postauksesta viikko? No joka tapauksessa oon taas löytäny kaikkee kivaa töistä

IMG_4471
IMG_4472
IMG_4474
IMG_4477
IMG_4478
IMG_4479
Nämä kaikki siis alle kympillä! <3
IMG_4438
 
En oo ihan varma olenko puhunut, mutta oon haaveillu itelleni omaa rotukissaa, Maine Coonia. Eilen tuli puheeksi töissä ja eikös sieltä yksi työkavereista kertonut että hänen tuttavan kissalle on just syntyny Coonin pentuja. Sovittiin että menisin tässä lähiaikoina katsomaan niitä karvapalloja..Mutta sitten, äiti tyrmäs koko hankkeen, okei ymmärrän tavallaan, asun vanhempien nurkissa ja täällä on jo yksi kissa, mun mielestä mahtuis toinenkin, vähän suurempikin rölli. Tästä syystä, mä nyt mietin että jos alan etsia omaa asuntoa. Tää on ihan sellanen ajatus vaan, täytyy nyt vielä miettiä. 

Seuraavaan kertaan 

-Lili- 

4 kommenttia:

  1. Amazing blog! Big things I like it here! :D
    Cordially invite you to follow my blog ;3
    love, xoxo ♥

    VastaaPoista
  2. Nikt Ważny :: Thank you! nice to hear that you like it

    VastaaPoista
  3. I like it! I love your photos! Great blog!
    Wooow! This shirt is for less than two euros? It is awesome! Invite you to follow my blog ♥


    ♥♥♥ xoxo

    VastaaPoista
  4. Hoopy Style :: thank you! In fact, that shirt cost only 20 cents. : D

    VastaaPoista