keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Kaaos ei karkaa

Heissan!
Heti alkuun haluan sanoa, että tämä postaus sisältää paljon kaikenlaista (etenkin kuvia), joten varautukaa. Toivon myös, että ette ole lukenu joulu ja uuden vuoden postauksia kyllästymiseen saakka, olen vähän jäljessa kaikessa. Mulla on hirvittävästi asioita kirjotettavana, tai ainakin mun päässä leijailee kymmeniä ajatuksia, joita haluaisin kirjottaa, toivottavasti muistan kaiken..

IMG_4547

Oltiin Ellun kanssa 16 päivä joulukuuta Tampereella Hardcore Superstar -nimistä bändiä tsiigailemassa, oli ihan huippua! Mulla ei siitä reissusta ole kuvia, koska keskityin pitämään hauskaa.. Siellä oli kaksi lämppäriä, toisen bändin nimeä en muista (oli aika, no ei iskeny) mutta se toinen oli Avatar  ja voin sanoa että herttinen, rakastuin. 



Joulusta sen verran, että mulla oli normaalia rauhallisempi joulu, koska siskon muksut ei ollut nyt meidän kanssa. Jostain syystä mulla ei ollu missään vaiheessa sellasta joulufiilistä, mutta siinäpä tuo meni. Sain mm.
  
IMG_4554_picnik

Tää kirja oli ainoa mitä toivoin (vaadin) lahjaksi. Tykkään lukea elämänkertoja. 

Uusi vuosi alkoi mahtavasti, olin vanhempien ja ellun kanssa meidän mökillä ♥

IMG_4514_picnik


IMG_4534_picnik

IMG_4537_picnik
Kaiken kaikkiaan oikeen kelpo vuoden alotus, tosin alkomahoolia olis voinu juoda vähemmän.
Tässä tammikuun aikana oon jo kerinny olemaan saikulla ja sairastaa korvatulehduksen, joka tuli oikeestaan jo ennen vuodenvaihdetta, kesti vähän odotettua kauemmin. Lisäksi olin viime viikolla yhden päivän töissä, koska mulla meni niska jotenki vinkkeliin nukkuessa etten pystyny liikkumaan. Vetelin iskän rentouttavia ja leijuin sen jälkeen pilvissä.  Niin ja nyt mulla on flunssa, ratkeen riemusta! <3

Oon kuitenki ollu töissäkin ja löytäny Paljon videoita, vaatteitakin, noh katsokaa ite

IMG_4568
IMG_4571_picnik
IMG_4572_picnik
IMG_4581_picnik
IMG_4584_picnik
IMG_4585_picnik
Videoista mun ei oo tarvinnu maksaa mitään enää, koska oon vieny osan katsomisen jälkeen takaisin, kaikki Disney elokuvat oon kyllä pitäny.
IMG_4588_picnik
 nää kaikki tais olla alle 10e?
IMG_4578_picnik
Tän ostin ihan gigantista, 99e

Tähän loppuun vielä mun TUMBRL- blogi seurailkaa
-Lili 

1 kommentti:

  1. hienoja nuo rakettikuvat :)

    blogissani on muuten käynnissä arvonta! käyhän kurkkaamassa ja osallistu toki myös itse mukaan, jos haluat :-)

    VastaaPoista