maanantai 28. marraskuuta 2011

Heelou!
 
Mua harmittaa ihan hirveesti, että tää bloggaaminen on jääny niin hirvittävän vähäiseksi. En jotekin jaksa/ehdi enää tehdä postauksia siihen tahtiin kuin ennen ja se näkyy kyllä lukijoissakin. Päätin nyt kuitenkin jatkaa tätä hommaa, mutta postauksia tulee kerran tai kolmisen kertaa kuussa, enempää en uskalla luvata. Suurin syy on, ettei mulla ole yksinkertaisesti aikaa.
 
 
Oon siis töissä kierrätyskeskuksessa ja  _JO_ nyt oon hamstrannu sieltä tavaraa ihan hulluna. Mulla oli periaate, etten ota mitään, koska sitten sitä tavaraa tulee kannettua kotiin koko ajan. Nyt kuitenkin sorruin ja  mun hamstrauskaapissa on  pehmoleluja, videoita,vaatteita, astioita ja muutamia paitoja. Siellä ne odottaa että saisin tarpeeksi ison auton kuljettamaan ne kaikki kotiin.
 
 
IMG_4398


IMG_4402_picnik
 
 
IMG_4407_picnik
 
 
IMG_4417
 
Tässä on se hyvä puoli, että vaatteet maksaa vain 20 snt kapppaleelta.

Loppuun vielä, taulu, josta maksoin 2.50e :D
 
IMG_4419_picnik


Ensi kerralla on siis (jälleen) luvassa luultavasti postaus aarteista, joita löydän töistä, siihen asti heippa!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti