keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Olen ollut erittäin laiska

Tämän blogin suhteen nimittäin. Syynä on, että sain työharjoittelupaikan kierrätyskeskuksesta.

Työnkuvaan kuuluu mm.tavaroiden lajittelua, hinnoittelua, siivousta, hyllyjen täyttöä ja asiakaspalvelua. Oon tosi helpottunut että paikka irtos noin helposti, laitoin sähköpostia ja heti seuraavana päivänä oli työhaastattelu ja heti töihin.

Niin ja viime viikon tiistaina mulla oli synttärit, joita en nyt erikoisemmin juhlinut, pullakahvit juotiin töissä ja kotona :D 


Tänään mulla oli viimenen kallonkutistaja ja oon helkkarin ilonen siitä, eli nyt oon virallisesti terve (?) Lääkkeitä ''määrättiin'' kuitenki vielä reiluksi kahdeksi vuodeksi 

IMG_4391


Taisin luvata edellisessä postauksessa asukuvia, mutta joudunpa sanomaan ettei mulla nyt sellasia ole, koska oon päivät töissä, enkä pukeudu sinne mitenkään erikoisesti ja sama linja jatkuu kun pääsen töistä kotiin.

mutta ostoksia
IMG_4382
Kaks Mötley Crue:n CDtä 

IMG_4383
sain vihdoin aikaseksi ostaa mömmöjä naamalle




Lisäksi pari keikkalippua, Hardcore superstar ja Steel Panther! tosin SP:n lipun kanssa on pieniä ongelmia, se pitäs maksaa huomenna, eikä rahasta ole tietoakaan.




Sitten vielä
 Oon miettiny että jotain uutta haluaisin tähän blogin ulkoasuun ja oon kiitollinen että täysin tuntematon suostui väsäämään mulle uuden bannerin, Kiitos! Bannerini tekijän blogiin pääset Tästä!
 
Tässäpä tämä taas oli


yritän ryhdistäytyä ja postailla vähän useammin, siihen asti, Heippa!


-Lili-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti