maanantai 15. elokuuta 2011

Jos elämä ois helppoo


IMG_4131


Täällä sitä taas ollaan asuntolassa, valmiina uuteen kouluviikkoon.

Haluatte varmaan tietää millasta täällä on ollut? Sanoisinko että  kaikin puolin ahdistavaa. En tiedä, en vaan ole sellanen ihminen joka olisi heti tuolla kaikkien kanssa tekemässä tuttavuutta. Eli lähinnä olen lusmuillu omassa huoneessani. Mulla on kyllä kämppis, joka ei nyt hirveesti aikaa täällä vietä (sen poikaystävä asuu tässä samassa asuntolassa ja viettää yönsä siellä), mutta vaikutti oikein kivalta tyypiltä. Oon ihan ilonen että saan olla suurimman osan ajasta yksin tässä huoneessa, tarviin omaa rauhaa. Nyt mulla on jo paljon positiivisempi asenne tätä asuntolaa kohtaan, täällä on ihan kivaa 



Ihan ensimmäisenä päivänä kierreltiin ja kaarreltiin pitkin peltoja, meille esiteltiin kaikki paikan elukat ja koulun alueet. Täällä on lehmiä, lampaita, kanoja, marsuja, hiiriä, parta-agamia yms.Unohtamatta puhuvaa papukaijaa jonka nimi on Petro 8) 

Olen erittäin pahoillani, ettei kuvia tästä paikasta ole. Ujostuttaa liikaa.



Nyt on pakko sanoa, että lypsykone on erittäin jännä vekotin, on nännikuppia, sun muuta härpätintä. Mahdanko oppia käyttämään moista?


Mutta mulla oikeestaan ole tällä kertaan mitään muuta. Odottelen viikonloppua kuin kuuta nousevaa, orpo olo ilman kavereita Lohjalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti