sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Ostoksia ja tuliaisia

 Heips!


Pääsin eilen pitkästä aikaan vähän shoppailemaan. Mun piti käydä monessa kaupassa kattelemassa, mutta koska seppälässä oli niin paljon kaikkea kivaa, ostin kaiken tarvittavan sieltä.

IMG_4314
 Harmaat  29.95 ja Mustat 14.95€

Eli, kahdet lekkarit. Mulla on kyllä housuja kaappi täynnä, mutta ne on vähän sellasia ''hätävara'' housuja, sinisiä farkkuja. Mustat tai harmaat on enemmän mun makuun.
IMG_4315
Mekko 26.95€
 Mietin ensin, että tää on sellanen korkeavyötäröinen hame, mutta tulin siihen lopputulokseen että kyllä se mekko on. Mun oli aivan pakko ottaa tää, koska en ostanu koko kesänä yhtäkään mekkoa/hametta, vaikka yleensä ostan niitä koko ajan. Tää näyttää niin kivalta ^^
IMG_4317
 Toppi 9.95€
Sitten ihan perustoppi, koska niille on aina tarvetta.
IMG_4318
 Toppi 14.95€
 
Hitto kun tekee nyt mieli laittautua, kiskasta hame päälle ja lähtee radalle..Ei, nyt pitää säästää ja elellä loppurahoilla tämä kuukausi.

 
Porukat tuli eilen illalla laivalta, joten tilasin koko perheelle pizzat, jota sitten söin vielä aamullakin.



IMG_4324

Sain myösvähän tuliaisia
IMG_4327

IMG_4339
 Lavallinen Breezereitä, niitä on 12, okei, enää 11 koska oli pakko juoda eilen yks. Noi on mun lemppareita.

IMG_4335
Ja sitten 10 askia tupakkaa!

Tää oli taas vähän tämmönen ''vähän kaikkea'' postaus, mutten jaksanut tehdä kahta erillista postausta ja nyt on enemmän kuvia, niin kuin moni on toivonut. Huomenna, tai ensiviikon aikana yritän vääntää Kuvia vuosien varrelta -postausta, siihen asti
See ya!
-Lili-  


1 kommentti: