keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Se tunne kun tulet innoissasi väsäämään uutta postausta ja huomaat että kuvia on kadonnut

Oi kyllä, että osaakin olla just tätä mun tuuria.

Siinä meni asukuvat, bilekuvat ja muutamia muita.
Onneksi kaikki kuvat ei kuitenkaan hävinnyt, yritän nyt pärjätä niillä mitä on.

Ensinnäkin mun on sanottava, etä minä ja Niko ollaan nyt pienellä (okei aika isolla) tauolla, koska minä tunnettuna tunnevammasena en osaa näitä suhdejuttuja. Jotenkin alko ahdistaa ja haluan nyt vähän aikaa ja tilaa.
Tälleen muuten mulle kuuluu erittäin hyvää. Oon uinu viettäny aikaa kavereiden kanssa ja muuta mukavaa...Niin ja syöny ihan järkyttävästi.

Mutta nyt muutamia fotoja;



oo

oo2

IMG_3499
IMG_3508 IMG_3632
Tuli tilattua n. viikko sitten kaksi pakettia piilolinssejä, kun ei postikulujakaan tarvinnut maksaa^^ Eli hinta oli 36e 


Ja tämän löysin Kirpparilta, 5e


IMG_3642_picnik

Puolista mun farkuista on lähteny lahkeet, koska oon yrittäny väsätä itelleni shotseja, kolmet oon leikannu, yhdet onnistu. Päätin tilata H&M:n verkkokaupasta yhdet shortsit ja topin



IMG_3649  Tää tais olla jotain 34e

 IMG_3651
Ja tää  4e

Tein tarjoustalosta löydön!

IMG_3653
Tykkään tästä tosi paljon! Tää oli vaan hirmusen kallis, 21e. En voinu kuitenkaa jättää sitä sinne rekkiin

Eilen tuli käytyä Nikon kanssa Nummelassa jossain musiikkiliikkeessä, jonka nimestä mulla ei ole mitään muistikuvaa, mutta siis rumpukapuloita (tyhmä sana?) oltiin metsästämässä. Päivä meni muutenkin sellasissa oikeen lepposissa tunnelmissa, ajeltiin ympäri Lohjaa ja juteltiin tuttujen kanssa.

16.7 minä ja Elina mennään Tammerfestiin. Tää oli sellanen ekstempore systeemi, ollaan kyllä puhuttu et olis kiva mennä, mut viikonloppuna tilattiin liput, ilman että oli hajuakaan missä oltais yötä ja riittääkö rahat. Sisko lupas majottaa meidät, tosin Tampereelta pitäs sitte mennä vielä Mänttään ja nyt en oo varsinkaa varma riittääkö mun rahat, vai pitääkö meiän pistää joku oma show pystyyn jossain kadulla, noh saa nyt nähdä.


Eipä mulla tällä kertaa muuta, heippa^^

-Lili-
 

7 kommenttia:

  1. Tosi kivoi noi sun ostokset!! *o*
    Ja tyksin hirmuisesti noista kaikista kuvista (:

    Näin btw, sulla on ihanat hiukset!

    ~Anni

    VastaaPoista
  2. moromoro miten kivoja kuvia!
    tuo tobaccokuva on jotenkin ihan vetoavan upee

    VastaaPoista
  3. Anni :: kiitoos :D

    lotta :: heh, kiitos :)

    VastaaPoista
  4. i like the shorts ^_^ i read in translation xD
    my names aeri if you remember me from sincerelyberry.blogspot.com
    i got a new url if you would follow please i am also following you <3
    aeridescent.blogspot.com <3

    VastaaPoista
  5. aeri :: Heey I remember you^^ Thanks your comment :) I will follow you :)

    VastaaPoista
  6. kiva tuo pöllö-toppi! ps. sulla blogissa hienoja kuvia muissakin postauksissa. Jatka samaan malliin ^^

    VastaaPoista