torstai 16. kesäkuuta 2011

Silmät kiinni, nyt näkyy

Heips

Ajattelin tehdä nyt vähän iloisemman postauksen, koska mun viikko on ollut ihan kiva ja oon tehny kaikkea.. Olis ollu vaan hiukan kummallista pistää kaikki tuohon eiliseen postaukseen.

Ensinnäkin mun on pakko huokasta helpotuksesta että ne hellepäivät loppu toistaseksi, aloin vaipua epätoivoon, koska en tiedä mitä laittaa päälle, kun oli niin saakelin kuuma.

IMG_3416

Oon kantanu aurinkorasvaa koko ajan laukussa, koska kärähdän niin helposti..Tosin se saattais auttaa paremmin jos sitä laittas, eikä kantais mukana(?)
IMG_3414


Kävin myös kattomassa tossa joku aika sitten uusimman Pirates of the Caribbean  leffan ja olen tavattoman pettynyt siihen. Mihin se kunnon merirosvoilu oikein jäin? Se oli..huono.



Köllittiin Virvan, Jarmon, Antin, Tiian ja nikon kanssa viime viikon sunnuntaina rannalla ja jotenkin sinne tuli taas vaihteeksi alkoholia otettua mukaan. Minut sitten heitettiin puoliväkisin veteen ja kuinka ollakkaan yläosa siinä vähän valahti ja Virva hyökkää siihen mun suojaks ja huutaa ''Silmät kiinni, nyt näkyy'' :D Ei siinä mitään, meillä oli ihan tajuttoman mukavaa ja huomenna olisi tarkotus ottaa tämä kaikki uusiksi. Luulen, että nyt otetaan myös kuvia illan mittaa, joten varautukaa erittäin edustaviin kuviin lähitulevaisuudessa.

Sitte vielä sellanen ilmotus;

Pääsin Hyvinkäälle opiskelemaan!

Oon tavattoman ilonen, iso taakka lähti hartioilta kun mun nimi loisti hyrian nettisivuilla.

Entäs te muut jotka haitte 2011 yhteishaussa, pääsittekö siihen mihin hait ekana? 
 Eipä mulla muuta, heippa^^

-Lili- 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti