maanantai 9. toukokuuta 2011

Kiirus, taas?

Moi kaikille!

Mulla oli kovin kiireinen viime viikko, oli taas hirveesti kaikkee koulu juttuja. Oikeestaan mulla on ollu vaikeuksia raahautua tunneille.

Viime viikon maanantaina menin kaverini mukaan hakemaan Niilo pupun uurnan eläinklinikalta. Niilo (kaverin pupu) kuoli muutama viikko sitten, luultavasti kasvaimeen. Niilo oli vaan  vanha 8kk :(  

 
Pomppaan tällee vammasesti toiseen aiheeseen?


Nimittäin siihen, että oon vähän vinguttanu visaa.

IMG_3324
IMG_3314
 Mun oli pakko ostaa vedenkestävä silmänrajaus kynä, ja voin sanoa, että kyllä kannatti. Mulla ei oo hajuakaan ton hinnasta, menin sillä meiningillä, että jos löydän niin otan sen olkoon minkä hintanen vaan. 
IMG_3304
Tämän sain siskolta
IMG_3326 
Äitiä unohtamatta

Mulla on jotenkin hirvee ongelma saada itestäni minkäänlaista kuvaa, minkä kehtais tänne laittaa. Eli mulla ei oikein ole vielä mitään kunnon asukuvia, anteeksi siitä. Nyt mulla on kuitenkin yksi, en tosin muista minkä päivän  O__õ
 IMG_3310

Toinen _hirveä_ ongelma on mun hiukset. Oon pitäny niitä nyt vaan kiinni, koska en saa niitä mitenkään. Mun pitäs mennä kampaajalle, mutten tiedä yhtään minkälaiseksi leikkautan, lisäksi en luota kampaajiin sitten yhtään. Oon ollu tasan yhden kerran täysin tyytyväinen lopputulokseen. ehh.
Perjantaina tuli käytyä Annin kanssa baarissa, pyörähtämässä. Oli itseasiassa ihan kivaa, vaikkakin ihmisiä oli kauheen vähän liikkeellä

Lauantaina Elina tuli mun luokse ja sama meno jatkui, saatiin me tyhjennettyä pullo jos toinenkin


IMG_3338
Oon ihan innoissani tosta ihanasta ilasta! Istuttiin tänään Elinan kanssa aamupäivällä rannalla ja syötiin jätskiä. Rantaviivaa pitkin vipelsi sellanen tavattoman sulonen otus ^-^
 Veikkaisin että se oli lumikko, ainakin se näytti tuolta :D

3 kommenttia:

  1. Follow for follow! You follow me (on http://emmelinespace.blogspot.com/) I'll follow you! ^.^

    VastaaPoista
  2. yumii-chan :: yep its really cute :3

    VastaaPoista