lauantai 28. toukokuuta 2011

kesä tulee

Moi ja hyvää alkanutta(?) kesää kaikille

Tässä on taas vierähtänyt tovi, kun viimeksti päivittelin, joten nyt on taas aika kertoa tämän hetkisistä kuulumisista.
Oon erittäin onnellinen, että ensi viikon keskiviikkona alkaa kauan odotettu Kesäloma

Tässä on taas tapahtunu vaikka miten paljon kaikkea, mulla ei vaan yksinkertasesti ole ollut aikaa kirjotella, pahoittelen.

Oon tällä hetkellä siskon luona viettämässä Jaden 4v. synttäreitä 

IMG_3378_picnik

Melkonen meno ollu koko päivän ja lisää on luvassa varmaan koko illan.

Tässä on tullu juhlittua aika paljon viime aikoina, kavereiden synttäreitä, kesän alkua ja joskus jopa ilman mitään syytä. 

IMG_3367
IMG_3347

IMG_3395
Lainasin mun uudelta tuttavalta mötikoiden kirjoja, koska hirmusen moni on niitä kehunut, tän lisäksi luettavana olis Nikki Sixxin  The Heroin Diaries
 Tiistaina olis sitte luokkaretki, mennään ensin Your Move liikuntatapahtumaan, jonka jälkeen mennään lintsille. :------)


-Lili-

2 kommenttia:

  1. Asusi on kiva, tykkäilen <3
    ja pakko sanoo et toi kappale on tosi hyvä!*_*

    ~Anni

    VastaaPoista
  2. on muuten uskomaton kirja tuo törkytehdas! yks parhaista mitä oon lukenut :D

    VastaaPoista