sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Asioilla on tapana järjestyä

Ihan ekaksi haluan toivottaa kaikille hyvää vappua! 

Kerroin muutama postaus sitten mun rahahuolista, tai että töitä ei tunnu löytyvän mistään ja laitoin sen toimeentulotukihakemuksen vetämään, perjantaina tuli päätös siitä saanko sitä ja arvatkaa mitä, se mmyönnettiin mulle! Oon oikeesti niin helpottunut. Ensimmäinen satsi rahaa tuli tilille perjantaina ja huomenna pitäis tulla loput^^

Taas huomasin, ettei mun pitäs suunnitella mitään etukäteen. Mun piti viettää vappu kavereiden kanssa, mutta sitten äiti viime tipassa ilmotti, että meillä on jotain menoa, mentiin mökille perjantaiksi.



IMG_3251
 Äiti oli istuttanu kukkia Liinun haudalle.
Lähettiin lauantai-aamuna ajaa kohti mänttää. Auton radio oi jostain syystä suostunu toimimaan, joten olin meiän ''DJ'' melkein koko matkan, niin kauan kun tietokoneesta loppu akku :D
Näin ekaa kertaa mun siskon kissan, Sissin. Niin ja siellä oli myös Myy-koira hoidossa

IMG_3296
IMG_3253
IMG_3288


IMG_3264


Eli kaiken kaikkiaan oli oikein kiva vappu syötiin, juotiin, ulkoiltiin, pelattiin, hassuteltiin, valvottiin myöhään ja herättiin aikasin. Jade piti huolta, että kaikki herää samaan aikaan kun hän. :D
-Lili-

1 kommentti:

  1. Tykkään muuten sun asuista ja ulkonäöstä, mutta älä herran Jumala yhdistä noin paljoa leopardia samaan asuun ! Mekko, vyö ja jos oikein näen, niin legginsitkin samaa kuosia, ei enään semmoista !

    VastaaPoista