keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Tiedättekö, mulla on tajuttoman hyvä fiilis ollu tän viikon. Toi ilma saa mut hyvälle tuulelle, oon saanu pukeutua mekkoihin (vihdoinkin!)  ja jotenkin on sellanen ''AH, kaikki on hyvin''- fiilis.

Meillä oli tänää koulussa tosi mukava päivä, tehtiin  pienessä ryhmässä ruokaa, ja sitten päästiin kotiin. Harmi ettei mulla ollut kameraa mukana, olisin voinu ottaa kuvia meidän sapuskoista. Tehtiin makaronilaatikkoa, kanasalaattia ja jälkkäriks oli pannaria ja jätskiä.


Ajattelin huomenna mennä pyörällä kouluun ja ottaa kameran mukaan, jos sais otettua kuvia ulkona.
 
IMG_3159
Mulla oli eilen sellanen oma-loma-päivä :---) Tarkoitus oli mennä kouluun, mutta tuli sellanen laiskotus, etten päässy ihan sinne asti.

IMG_3162
 Telkkaristakin tuli oikein hyvää(?) ohjelmaa. Okei, mulla oli oikeastaan tosi tylsä päivä eilen, demitin melkein koko päivän. Ja otin muutaman asukuvan.

IMG_3191



IMG_3192


IMG_3183
Mua on ihmetyttäny tässä muutaman viikon aikana se, että porukat on taas alkanu tarkkailemaan mun syömistä. Viime viikolla yllätin äidin tonkimasta mun laukkua, se teki viimeksi niin, sillon kun se kiikutti mut seuraavana päivänä lääkäriin...Eli siis sillon kun mulla todettiin syömishäiriö. Luulen että kaiken ton turhan huolen aiheutti mun yhdet housut, jotka on mulle edelleen isot ja jotka oli ostaessa sellaset, että sai laihistaa että ne meni kiinni :D Ne pöksyt saa kyllä näyttämään mun jalat hirmusen ohkasilta, ne on jotenki sen malliset..Siks mä niistä tykkäänki.Höh pieni avautiminen


  Niin ja tänään kävin hakemassa postista mun uudet aurinkolasit.

IMG_3219
 
 Huomisiin ^^
 
-Lili-

5 kommenttia:

  1. Nuo aurinkolasit on yli-söpöt! ;w;
    Kelpaisi kyl mullekkin<3
    BTW, mikä kamera sulla on?

    ~Anni

    VastaaPoista
  2. oh my, your blog is so cute! and our dress too! :D
    by the way, you really have a nice blog.
    definitely going to follow you. :)
    http://misskatv.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. ウィンターちゃん Wynter Chan (。→∀←。) :: thanks your sweet comment^^

    Anni :: Canon EOS 450D :)

    MissKatv :: aww thank you! I visited your blog and i started follow it

    Ella :: kiitos :D

    VastaaPoista
  4. Ihan rnd bytheway, mulla on ihan samanlainen puhelin!! :D Taitaa olla sama taustakuvakin

    VastaaPoista