maanantai 9. huhtikuuta 2012

Tauko tauosta

Nyt iski hirvittävän suuri inspiraatio väsätä helkkarin sekava postaus, eli tähän tulee nyt sitten aika paljon mitä oon viime aikoina tehnyt yms.

11.3 oli kauan odotettu Steel Panthers :ien keikka, jota jorailtiin tokasta rivista, Satchelin edessä


Oli kivaa!

No töissä tietenkin oon ollu suurimman osan ajasta, ja sain 6kk vakituisen työsopimuksen kyseisestä paikasta.  Vähän täytyy mussuttaa miten kypsä olen lauantaitöihin, se vaan rajottaa liikaa mun menemisiä... Muuten erittäin jees!  Ja kyllä, sama jatkuu vieläkin, roudaan järkyttäviä määriä romua kotiin. Tuon kirjaimellisesti työt kotiin. En kohta enää tiedä mihin tyrkkään kaiken tän tavaran.

Kavereita ei pidä unohtaa, koska ne pitää mut tällä hetkellä järjissä. Eli oon tavannut kavereita, niin vanhoja kuin uusiakin :) 


Ja hei, kiitos teille lukijoille. Olen elellyt hissuksiin muutaman kuukauden ja silti on ilmestynyt ainakin 4 uutta seuraajaa, olette ihania!

 
IMG_5255

En muista yhtään olenko hehkuttanu kesän suunnitelmia tänne aiemmin? No joka tapauksessa minä ja ellu lähdetään Saksaan amphi festareille! Puhuttiin yksi ilta pienessä marinaadissa, että olis kyllä siistiä lähtee ja melkeen seuraavana päivänä jo tilailtiin lippuja. Tuo on yhden päivän lippu ja nyt on vähän siinä ja siinä tilataanko myös toisen päivän lippu, liikaa hyviä esiintyjiä. 


mm.


 Oon niin innoissani tästä reissusta, että oon jo käyny ostelemassa kuteita tuota matkaa varten.



Tän vyötärökorsetin ostin Morticiasta
 IMG_5250
IMG_5251
 

 Ja nämä säärystimet Cybershopista 
IMG_5254 

Toivon että pääsen taas lähiaikoina ostoksille, oli meinaa paljon kaikkea mitä olisin halunu ostaa :D

★ ☆ ★ ☆★ ☆

Tiedättekös, mun pitäisi tehdä taas jotain tälle blogin ulkoasulle, musta tuntuu että oon jälleen kasvanu tästä(kin) ulos. Se on jotenki niin kauheeta, kun joka kerta oon raivoissani kun en osaa..täytyy metsästää joku tekemään se mun puolesta :o

No mutta, tähän loppuun muutamia nassukuvia

aaö 

 aaaö

 IMG_4824

Tässäpä tämä oli tällä kertaan, bye!

Loppuun haluan tiedustella lukijoiden kuulumisia, kuinka teidän kevät on lähtenyt käyntiin? :)
 

-Lili- 

2 kommenttia:

  1. Oijoi, toi korsetti on mm. upea *w*
    Kivaa kuulla taas sustaki pitkästä aikaa! :3

    ~Anni

    VastaaPoista
  2. Anni :: kiitos hirveesti! Pitkästä aikaa tuli sellanen inspiraatio tehdä postaus. Ei tätä pysty lopettaa, sen verran kivaa touhua : D

    VastaaPoista