maanantai 18. huhtikuuta 2011

Päivä päivältä lähempänä kesää

Meillä tuli tänään tyttöjen kanssa puheeksi koulussa päättärit ja että mitä kukin laittaa sillon päälle. Mulle tuli kriisi. Pitäisi varmaan alkaa miettiä sitäkin, tai mulla ei pitäs(?) olla mitään ongelmaa, mullahan on kaappi täynnä mekkoja. Onneksi tässä on kuitenki vielä aikaa pohdiskella, koulu loppuu vasta 1.6.


Mulla on taas vaihteeksi hirvittävä laiskotus meneillään, etten oo saanu oikein mitään aikaseksi, joten koulutehtävät on kerääntyny, hupsista.


Tilasin viime viikolla tuon kaulakorun Cybershopista, hinta oli postikuluineen 8€ Tilasin myös Back Streetiltä sydämenmuotoset aurinkolasit, mutta ne ei oo vielä tullu



 Vietin viikonlopun Turussa, muttä se ei mennyt vieläkään, niin kuin olis pitäny. Mulle tuli hirveä olo perjantai iltana ja sama kooma jatkui lauantaihin, eli kirppareille ei menty. Käytiin kuitenki hohtokeilaamassa lauantai iltana, koska Matti oli sen varannut ja oikeestaan meillä oli kivaa...melkein jopa voitin.

 

Mun pitäisi varmaan alkaa raahata tuota mun kameraa mukana, pahoittelen kuvien vähäisyyttä  :(

-Lili-
 

4 kommenttia:

  1. Tuo kaulakoru on niin nätti!
    Kelpais kyl mullekkin~
    Harmi muuten kun sun viikonloppu ei menny niinkuin piti :/
    Toivottavasti ens viikonloppu ois kivempi!! :)

    ~Anni

    VastaaPoista
  2. sulla on tosi kiva blogi :--)
    http://almahjartadig.blogspot.com/

    VastaaPoista