sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Kenkäkivaa

Vuorossa on pienimuotoinen kenkäpostaus

 Nää popot on mummin vanhat ja oon umpirakastunut näihin! Ne kuitenkin alkaa jo näyttää siltä että niillä on jo muutama talvi talsittu.

Ostin nämä viime kesänä, vaan sen takia että matti ikään kuin pakotti mua ostamaan itelleni uudet kengät :D Ne edelliset oli nimittäin niin hirveässä kunnossa, että nyt minäkin mietin, miks ihmeessä pistin vastaan? Julmasti matti sitten heitti vanhat skanssin roskikseen, :(

Tykkään näistä ihan hirveesti! Se vaan, että näitä on hankala laittaa jalkaan, siks oon käyttäny näitä kauheen vähän.
 
En malta odottaa että saan taas käyttää näitä, parhaat!

Nää on ainoat korolliset kengät, toistaseksi. Oon kammonnut korkkareita ja joskus vannoin etten ikinä laittaisi sellasia jalkaan. Nyt oon kuitenki ajatellu, että harjottelisin kävelemään ja voisin käyttää niitä ihan arkenakin.




Niin ja sitten sain nimipäivälahjaksi ( joka on kyllä vasta perjantaina) hajuveden, nimeltään Sweet Pommy. Toi pullo on suloisin ikinä



Keep stalkin♥ 
-Lili-

7 kommenttia:

  1. Oi kun kivoja kenkiä, varsinkin noi joissa on värikkäitä täpliä :---)

    VastaaPoista
  2. Voi kuinka suloinen tausta blogissasi onkaan! :)

    VastaaPoista
  3. Nuo korkkarit on ihanat<3 Ja tykkään muutenki noista kaikista sun kengistäs, upeita! ;w;
    Tuoksuuko toi hajuvesi muuten hyvälle? Pullo näyttää ainaki todella suloiselta!
    ~Anni

    VastaaPoista
  4. Mutteri :: kiitos, mäki tykkään niistä :)

    Noora :: heh kiitos :D

    Anni :: kiitos paljon ^^ Joo tykkään siitä tuoksusta, sellanen makea :3

    VastaaPoista
  5. Mulla on samanlaiset "pilkkutennarit", ku sulla oon vaa ottanu teipit poies :P Ne on kyl hankalat laittaa jalkaa, mutta helpotti ku otin teipit vekee ja tuunailin vähän lisää :D
    Ps. Ihana blogi <3

    VastaaPoista