keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Ou nou mä oon pulassa



Nyt on taas sellanen fiilis, että aika kirjotella kuulumisia!






Oon opiskellu todella ahkerasti...No en oikeasti. Alotin syksyllä opinnot, matkailualan tällä kertaa. Se on todella mielenkiintosta, mutta mun motivaatio ei vaan jostain syystä riitä. En mä oo kuitenkaan lopettamassa tuota(?), yritetään. 

Mun elämä on kuitenkin kaikkea muuta kun opiskelua. Keikoilla käymistä, hauskanpitoa ja ensi kesän Amphin suunnittelua ja rahan keräämistä. Tiedän kuulostaa melko pulsulta, mutta mä nautin tämmösestä elämästä. Tykkään tehdä extempore reissuja vaikkei mulla olisikaan rahaa tai välttämättä edes paikkaa minne mennä.


Kun tossa alussa kerroin, oon käyny taas vaihteeksi muutamilla keikoilla mm . Tampereen Klubilla REDEMPTION FESTIVALISSA jossa oli Freakangel ja Otto Dix. Oli muuten todella kivaa ja näin pitkästä aikaa ihania ihmisiä.

Muutama kuva sieltä

DSCN0041
Laadukas, tiedän

 ottodix
Otto Dix :> Tämäkin kovin laadukas  


dimitryy
 Siinä kun oltiin menossa hakee uusia drinksuja, niin Freakangelin laulaja, Dmitry käveli vastaan ja Pafi halusi tietenki yhteiskuvan, jonka mä sitten tutinoissa sain napattua. Sori Paffu, leikkasin sut pois, koska oon edelleen katkera siitä että mulla ei ajatus juossut enkä tunkenu yhteiskuvaan...Noh, mä sain ainakin halata sita ::::) 

 

Oli kyllä mahtavaa! 

Oli tarkotus lähteä aamuyön bussilla takaisin kotiin, mutta eräät ihmiset alko olemaan niin huonossa hapessa, että saatiin kaverilta yöpaikka Tampereelta...Onneksi!

Sitten viime kuussa käytiin kattomassa taas Teräspanttereita! Tällä kertaa fiilisteltiin kauempaa, toisinsanoen baaritiskillä :D Oli kyllä kivaa sielläkin, se vaan että aamulla piti kouluun mennä. Naureskelin kuvia ottaessa, miten mun kädet tärisi aivan suunnattomasti......No mä näytän teille!

 DSCN6434
 Tää on paras kuva minkä sain otettua, osaan nää hommat!

★ ☆ ★ ☆★ ☆

Viettelin synttäreitä viime kuun 25. päivä ja sain kaverilta ihanimman lahjan ikinä!

 IMG_6219
Tuo korsetti!

Odottelen innolla seuraavia reivejä, että saisin laittaa tuon päälle.


 IMG_6328


Eipä tässä nyt muuta, seuraavaan kertaan..Moro!

-Lili   

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti