torstai 7. helmikuuta 2013

Tukkaropleema

Viime päivinä mulla on ollu hirvittävä ongelma mun tukan kanssa...Sivusiili on kasvanu epämääräsen paljon ja näyttää aika..noh, kamalalta. En oikeen osaa päättää vedänkö sen taas lyhyeks vai annanko vaan kasvaa pois. AAAAA onneksi pipo pelastaa, niin ei tarvii ihan heti päättää C:
Toinen überjännä homma on, että mulla on naurettavan vähän rahaa koko ajan. Elän mun opintotuella, joka on huimat 80e. Okei mä asun porukoilla nyt vielä toistaseksi, mut hei oikeesti..Ei tää voi olla tämmöstä seuraavat 3 vuotta, eihän?  


Oli miten oli tässä on tuloillaan ainaki kolme keikkaa mihin ajattelin mennä ensimmäinen niistä on jo 20.2

IMG_7503
En vielä tiedä miten pääsen helsinkiin ehehee? :D

Ja sitten Syn/\psi 23.3
Turmion Kätilöt 28.3

Jeejee!

  IMG_7384
Käytiin muuten luokan kanssa pari(?) viikkoa sittem matkamessuilla Helsingin messukeskuksessa. Meillä oli mahdollisuus mennä töihin, mut tällä kertaa päätettiin kierrellä ja kerätä esitteitä mielenkiintosista kohteista .

 IMG_7394

IMG_7450 

 IMG_7334
Se tunne ku nukkuu pommiin ja bussi lähtee 5min päästä.


 

2 kommenttia:

  1. Kivat piilarit :)
    Kiinostaiko käydä tsiikaamas blogiani?
    http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Käyn kurkkimassa sun blogia :)

    VastaaPoista